"Tylko szarlatani są pewni swojej sprawy"
(Wolter 1694-1778)
(Wolter 1694-1778)
OFERTA
Centralny Rejestr UmówJedną z ciekawszych aplikacji powstałych w ISC jest CAB CRU - Centralny Rejestr Umów.CAB CRU powstał w wyniku postulatów zgłaszanych przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność w oparciu o dużą ilość umów i zleceń w ciągu roku.CAB CRU rozwiązuje:
- średniookresowe planowanie wydatków i wpływów
- tworzenie planu kosztów w budżecie
- śledzenie rzeczowego i wartościowego stanu realizacji poszczególnych umów (zakupu i sprzedaży)
- tworzenie "wykonania" budżetu na podstawie poziomu realizacji umów (rejestracja faktur)
- tworzenie "obligo" w budżecie, czyli wartości rezerwowanych środków na część nie zrealizowaną umowy kosztowej
System zapewnia:
- Możliwość przeglądania z poziomu umowy metodą "drilling-down" wszystkich informacji związanych z umową. Organizacyjny porządek zawierania i realizacji umów
- Automatyczne blokowanie w budżecie zaplanowanych w umowie środków finansowania
- Możliwość powiązania elektronicznego dokumentu umowy z zarejestrowaną umową w CRU
- Określenie odpowiedzialności i kompetencji za zawartą umowę w zależności od wartości i przedmiotu umowy
- Oszczędności w wymiarze czasowym i ludzkim dzięki dostępności i szybkości dotarcia do informacji o dostawcach, prowadzonych procesach przetargowych, zawartych umowach zgromadzonych w jednym miejscu
- Likwidowanie przekłamań informacyjnych przez zapewnienie jednolitego sposobu kodowania umów i zleceń.
- Kontrola i analiza danych bieżących i historycznych
Funkcjonalnie CRU można podzielić na następujące bloki tematyczne:1. Rejestracja umowy
- Rejestracja podstawowych informacji o umowie
- Tworzenie planów finansowych umowy
- Tworzenie planów rzeczowych umowy
- Uzupełnianie słowników klasyfikujących umowę
2. Zatwierdzanie umowy
- Uzupełnianie słowników klasyfikujących umowę
- Zatwierdzanie umowy wg zdefiniowanych ścieżek zatwierdzeń
- Zatwierdzanie umowy przez wybranych użytkowników
3. Realizacja i wykonanie umowy
- Tworzenie aneksów
- Rejestracja zleceń
- Wprowadzanie protokołów odbioru prac
- Rejestracja wykonania umowy - rejestracja faktur
4. Raporty i zestawienia
- Wzory gotowych typów raportów
- Możliwość budowania dowolnych zestawień
- Możliwość eksportowania informacji do Excel'a
- Możliwość szerokiego filtrowania